Totul a început anul trecut în vară. Mai avusesem câteva tentative de a mă face cunoscut
în mediul online, însă nu m-am ţinut de niciuna dintre ele. Ba nu îmi găseam
timp, ba nu reuşeam mereu să postez. Pe blog, căci despre blogging e articolul ăsta
şi despre cum se câştigă credit în mediul online. E greu, dar nu e
imposibil. Nu e la fel de uşor ca şi cum ai lua un credit de nevoi personale
ori un credit ipotecar. Pentru alea mergi frumuşel la bancă şi cât
ai zice „blogger” îl și primești, însă şi acolo ai nevoie de ajutor. Pentru cine nu ştie,
există nişte experţi financiari de la AVBS Credit, care oferă cele mai bune
soluții de creditare, GRATUIT.
Mergând pe acelaşi principiu, ca pentru a reuşi ai
nevoie şi de alţii, iar prietenii la nevoie se cunosc, e clar că atunci când eşti
blogger ai nevoie de cât mai multe share-uri de la cât mai multe persoane.
Eiii, şi cum am văzut eu că numărul de vizualizări al postarilor mele este
destul de mare, dar totuşi stagnează, însă like-uri sau share-uri nu prea
vedeam la prieteni, m-am gândit să dau drumul la campania „Prin ochii
altcuiva”. Care este scopul ei? Mă pun pur şi simplu în pielea unui prieten şi
scriu ca şi cum aş vedea lumea prin ochii lui. Nu pot să vă spun cât de
impresionaţi au fost cei vizaţi şi, bineînțeles că au început să dea share şi ei şi prietenii
lor şi uite aşa vizualizările blogului meu au crescut considerabil în perioada
aceea. Campania nu este încheiată nici acum, însă am luat o pauză de la ea
pentru că am proiecte mult mai importante în momentul de faţă, însă voi reveni.
Dar totuşi, nu e suficient, mi-am spus! Ce aş mai
putea face? Vreau să fiu mai mult decât un blogger, vreau să fiu un
SuperBlogger! Şi uite aşa m-am aliniat la start cu alţi 150+ de bloggeri din întreaga
ţară, care mai de care mai talentaţi, în încercarea de a câştiga titlul de
SuperBlogger sau, cel puţin, de a mă face mai vizibil în mediul online şi
pentru alte persoane, eventual pentru cei care pot plăti să
le scriu un articol, că mna,
mai ai nevoie și de mâncare în viață, nu? Haha! Când am văzut că printre partenerii
Spring SuperBlog 2016
se număra TVR2, PRwave sau Creadiv, mi-am zis că nu trebuie să pierd şansa de a fi şi eu un
SuperBlogger. Ca şi obiectiv realist mi-am propus să termin în primul sfert şi
cred că voi reuşi să duc la capăt aceast lucru, ţinând cont că e prima mea
participare. M-am mai înscris în toamna lui 2014, însă nu am scris decât la două
sau trei probe pentru că nu am avut motivaţia necesară să termin ceea ce am început.
Iar ca un plan de viitor pe care acum îl fac public
pentru prima dată, este că scriu un roman. Cum mă ajută pe mine asta pentru
vizibilitatea pe blog? Hmm, cred că după ce voi termina voi câştiga credit
rapid printre internauţi pentru că romanul este scris sub formă de postari
de blog şi, cred eu, este destul de captivant. Aşa că, păziţi-vă! Cum îl termin, cum încep să postez pe blog. Să
vezi atunci că nu o să mai fac faţă traficului. Hahaha!
Totuşi, riscând să fiu puţin off-topic, despre asemănările
dintre creditul bancar şi creditul în mediul online am vorbit puţin mai
devreme, însă despre deosebiri nu am zis nimic. Cred, totuşi, că sunt invers
proporţionale şi că dacă vorbim de bloggin creditul se câştigă greu şi se
pierde uşor, iar creditul bancar se obţine uşor şi se pierde greu...sau...se
pierde la fel de uşor? Hmm?
Cine mai știe?
În fine, a învăţa să fii vizibil în online e ca
mersul pe bicicletă. Înveţi greu, dar şi când îţi dai drumul, ajungi în vârf.
Totuşi, trebuie să ai grijă. Dacă îţi rupi un picior căzând de pe biblicletă?
Dacă mai aveți și voi alte idei de a crește popularitatea pe blog nu mă supăr dacă le împărtășiți cu mine. :D
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu