Like pe facebook!

miercuri, 8 iulie 2015

Examenul maturitatii?!?!?!?

Dupa vreo 2 ani de cand am dat BAC.ul, mi.am dat seama ca este un examen irelevant. Si asta nu pentru ca asa spun ceilalti ( sunt din ce in ce mai multi, apropos), ci pentru ca asa este. Sincer sa fiu eu nu am tocit comentariile alea cap-coada ca nu vedeam rostul. Pur si simplu am invatat schema, 
 Istoria, da, am tocit.o. Credeam ca nu, dar imi dau seama acum ca nu mai stiu mare chestie din ce am invatat atunci.
Singura chestie OARECUM utila pe care am invatat.o a fost logica. Sincer, chiar are logica si transpusa in realitate, cred ca are o oarece folosinta.
Ideea este urmatoarea. Ma uit acum la statistici si vad cat de mult s.a copiat. Camerele au devenit inexistente. Mai nou, prin liceele astea de doua prune s.a luat si curentul, atat cat sa stinga camerele.
Ce sa mai, un examen care nu poate decat sa ne demonstreze cat de prosti suntem. Pe bune, trebuie sa inveti enspe mii de comentarii si balarii pentru ca...asa e in programa.
Singura chestie relevanta ar fi matematica..
atat, dar nici aia prea mult.
In fine, BAC-ul il vad si l.am vazut ca singurul mod in care poti ajunge la o facultate, dar si acolo e mai mare bataie de joc despre care nu am. Chef sa vorbesc.
Hai ca inchei aici ca sunt de pe telefon si trebuie sa cobor din autobuz.
Stay tuned.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu