Like pe facebook!

vineri, 2 septembrie 2016

Sa inceapa SuperBlog

Nu mai departe de primavara asta ma inscriam intr-o competitie super cool de blogging: SuperBlog. Am trecut prin multe probe, am tras de mine sa respect termenele limita, iar totul s-a inchiat cu un onorabil loc 20 la prima participare. (Participare adevarata, ca am mai avut o tentativa acum ceva vreme, insa nu prea stiam eu cu ce se mananca blogging-ul atunci).
Ei, si pentru ca mi-a placut atat de mult nu pot rata ocazia sa nu ma inscriu si la competitia din toamna aceasta, unde sper sa ma distrez cel putin la fel ca ultima data, sa ma revad la gala cu oamenii pe care i-am cunoscut deja si sa cunosc altii noi. 
Dar sa nu mai lungim vorba and Let the blogging games begin! And the jury be ever in your favour!

3 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Radu! :)
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ramai si la party de data asta, Radu! :))
    Mult succes si inspiratie iti doresc! Sa ne revedem cu bine in decembrie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu formulez altfel: de data asta, Radu, rămâi la Gală, nu poate! :))
    Mult succes, abia aștept să-ți urmăresc evoluția!

    RăspundețiȘtergere