Like pe facebook!

marți, 17 mai 2016

Un burrito, por favor!

         
Zi de duminică, afară călduţ, plimbare prin noul sau...vechiul centru al Craiovei. Câteva ore bune m-am învârtit cu prietenii, am mai discutat despre Teoria Relativităţii, despre adevăr în sensul său generic, am regândit Teorema lui Pitagora şi am dezbătut un alt subiect foarte important: dacă Liverpool sau Sevilla câştigă finala Europa League de mâine.
Dar cum se zice: „vorba lungă, sărăcia omului” sau în cazul nostru „vorba lungă, sărăcia...stomacului?!” Oricum ar fi, ne-a venit foame după atâta pălăvrăgeală. Întrebarea firească era nu „unde mâncăm?”, ci „donde comemos?”. Nu de alta, dar aveam în grup un fan înrăit al FC Sevilla care se dădea mare şi tare că ştie spaniola.

-Pai bine, băi, băiatule! Dacă tot ştii spaniolă, hai să mergem să mâncăm pe limba ta!
-Cum adică să mâncăm pe limba mea?
-Adica hai la Fajitas să mâncăm nişte preparate mexicane autentice. Poţi să şi comanzi în spaniolă, dacă eşti atât de bun.
          Propunerea a fost îmbrăţişată imediat, mai ales că toţi voiau să îl audă pe Sebi cum comandă în spaniolă. Singurul care nu prea a fost de acord a fost Alin care a intrat repede pe Google şi a tastat „meniul zilei Craiova”. Alin e tipul ăla de om care mai mereu e contra celorlalţi, iar ca definiţie, el e singurul din grupul nostru care ţine cu Liverpool. Dacă a văzut că nu îi merge şi că nu ne convinge cu altă locaţie a căutat şi „restaurant mexican Craiova”, ca să se intereseze, domnule, despre locaţia în care merge.
          Intrăm în restaurantul mexican, ne aşezăm la masă şi imediat ne sunt aduse meniurile. Sebi, cu un aer de infatuat, fără să consulte meniul, se ridică şi spune:
-Un burrito, por favor!
Am făcut şi noi acelaşi gest, însă după vreo 5 minute pentru că pur şi simplu nu ne puteam opri din râs. Am comandat si o sticlă de vin ca sa mai stingem din iuteala. Totuși, referitor la replica lui Sebi, cred că vă puteţi imagina care va fi salutul nostru de acum înainte J.
Gustul? Nu am fost în Mexic pentru a şti cum e mâncarea mexicană originală, însă, pe cuvânt de cercetaş că aş mai veni şi a doua şi a treia şi...aş tot merge la Fajitas să mănânc un burrito de chili pe care să-l stropesc cu un pahar, două...sau chiar trei de Pinot Noir, ca să alunece mai bine.
Aşadar, buen apetito!   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu