Like pe facebook!

vineri, 29 aprilie 2016

Prin ochii lui Vizante

Prin ochii lui Vizante doreste sa surprinda un om care munceste din plin pentru ceea iubeste cu adevarat: rapp-ul. Nu puteam sa ma vad prin ochii lui altfel decat in rime de rapp, trecand in revista si cateva piese de-ale lui. In curand va pregateste si o surpriza, asa ca stati pe faza zilele astea! La sfarsit, va las si un link sa-i ascultati pasiunea. Merita!

De pe strada, dintre blocuri
Acum am ajuns departe,
Am trecut prin multe focuri,
Numele meu e Vizante

Nu ma las batut cu una,
Nici cu doua, nici cu trei,
Nu am suportat minciuna,
Mi-au ajuns si cativa lei.


De la 16 ani incerc
Sa imi fac un drum in viata,
Acum am ajuns aici
Cu dorinta, cu speranta

Ca din ce in ce mai bine
Va fi maine, este-aici,
Da’ daca privesc in mine
Am in suflet cicatrici.

Nu-s pe fuga dupa bani
Dupa cum ar crede unii,
Insa au trecut multi ani:
Ceata, fum, prieteni buni

Au plecat si-au aparut
Si a mai trecut o noapte
Dar eu singur m-am nascut
In a mea realitate.

Sunt cu doua fete multi,
Insa eu am stat sub soare
Uitau cand mergeau desculti
Sa cerseasca de mancare,

Eu nu-i uit pe-aceia toti
Ce-mi dadeau pe datorie
Multe nedormite nopti
Le-am petrecut in chirie.

Am simtit pe a mea piele
Povestea unei iubiri,
Acu-mi-au la revedere
Doar de la dezamagiri,

Fiindca tu, regina mea,
Cea care mi-a descris lumea
M-ai invatat sa zambesc
Si-intr-un final sa iubesc.

Stiu ca am gresit destul
Si-nca o sa mai gresesc,
Insa de acum promit
Sa fac totul diferit.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu