Like pe facebook!

joi, 24 decembrie 2015

"Imperfect", un cadou special!

Cel mai frumos cadou! Am debutat ca si poet, chiar daca nu imi place titulatura asta, cu un volum care m-a surpins si pe mine. Si asta pentru ca mi-a fost facut cadou de parintii mei. Daca era dupa mine, poate nici la anul in timpul asta nu il scoteam de sub tipar. Il aveam programat, selectasem poeziile, insa ceva a lipsit. Insa, acum, este tiparit si inregistrat la Biblioteca Nationala, ceea ce inca ma sperie.
Se numeste ”Imperfect” si chiar este imperfect. Sunt virgule care lipsesc, diacritice, versuri neterminate. De ce? Pentru ca toate poeziile pe care le cuprinde sunt lasate in forma lor pura, initiala, fara vreo adaugire, vreo corectare sau vreun pic de retus.
Nu imi place si nu mi-a placut niciodata perfectiunea. Am considerat ca imperfectiunea se traduce prin „a fi om” si am vrut sa ma comport ca atare.

Cat despre versurile din carte... sunt multe dintre ele pe care le-am uitat, iar recitindu-le, mi-am readus aminte de eul meu. Sunt versuri scrise in pauzele de la liceu, in timpul cursurilor de la facultate, scrise in autobuz, pe telefon, in drum spre casa. Toate sunt
imperfecte pentru ca fiecare au o parte din mine, o bucata din sufletul meu de muritor.  
          Cu siguranta vor urma si alte volume, mai ales ca primul pas si cel mai important a fost facut. Voi incerca sa fie din ce in ce mai bune, sa tinda spre perfectiune, dar niciodata sa nu o atinga!
          Le multumesc si aici parintilor mei pentru minunatul cadou pe care mi l-au facut si matusii mele care mi-a scris o prefata care se potriveste perfect.

Craciun fericit tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu