Like pe facebook!

vineri, 4 decembrie 2015

Vine Craciunul...Bloggerilor!

Vine Craciunul! Nimic nou, doar vine in fiecare an, nu!? Pana acum il asteptam pe Mos Craciun cu bratele deschise, ca poate, poate, o avea in fundul sacului ceva si pentru mine. Anul asta, insa, va fi putin mai diferit. Mosul deja si-a folosit puterile magice pe care le-a pus in functiune inca de pe 27 noiembrie. Nu de alta, dar sa pot vorbi si eu la telefon ca omul si nu sa incerc sa folosesc telepatia. Functioneaza din cand in cand, dar se lasa cu dureri de cap si nu e bine. Aspirina s-a scumpit si ea teribil!

Da, v-ati dat seama, anul asta, batranul imbracat in rosu, nu cred ca va mai trece pe la poarta mea, sau, daca va trece, sigur nu va indesa nimic pe cos. Dar, cum eu cred cu tarie in magia sarbatorii nasterii lui Iisus, o raza deja a aparut pe strada mea.
Cu ajutorul rotitei de la mouse, foarte utila pe Facebook, dar si sarind din blog in blog, ca doar deh, e important sa vezi ce mai scriu si ceilalti, am ajuns pe BlogAwards. Campanii, concursuri, premii! Deja mi se luminasera ochii. Imi zic in gand: „daca sunt blogger, inseamna ca trebuie sa particip si eu la Craciunul Bloggerilor 2015”.
Caut repede, repejor campaniile la care sunt eligibil si ma apuc de scris. Cine stie, Mos Blogger o trece si pe la mine anul asta, macar cu o felicitare. O sa-i postez pe perete si adresa, ca nu cumva sa spuna ca nu stie unde stau. Scrisoare nu-i mai trimit, ci o sa insirui pe blog ce imi doresc si o sa-i las linkul. Sigur se descurca, doar e blogger batran!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu