Like pe facebook!

marți, 8 decembrie 2015

Prin ochii lui Radu U.

Diminetile sunt grele. Mai grele ca oricand. Daca aveam ceas cu cuc, sigur as fi mancat cucul ala, iar ce mai ramanea aruncam pe geam. Dar ma ridic, ma spal pe dinti, mananc , iar cand ies pe usa ma si trezesc.
Inspir altfel de o buna bucata de timp si expir atitudine pozitiva. Palaria, unde e palaria? Iar am uitat-o. Azi imi va sta parul in vant. Ala pe care il mai am. Oricum, de maine ma tund scurt, nu suport sa mai vad diferenta de pe  tample.
Dar lasa asta, viata e oricum frumoasa. Azi o iau pe jos spre facultate. Sa-mi mai adun din gandurile ce le-am pierdut in paharul de vin de aseara. Tristul pahar de vin ce-l beau doar cu prietenii, tarziul si rarul, ca altfel nu ar mai avea acelasi efect.
Stau o clipa pe banca din fata statiei de taxi si ma gandesc, in timp ce-mi leg sireturile, la personajul meu. Azi cine sunt? Cine vreau sa fiu? Hmm, oare sa ma joc pe mine? Ar fi plictisitor... Pot fi eu in fiecare zi. Azi vreau sa incerc altceva. Azi vreau sa fiu nemuritor. Oricum murim candva,
toti, de ce nu as fi nemuritor macar azi? Azi nu vreau sa mor!
Imi pastrez gandul in minte inspirand cu putere si intorcand capul, din cand in cand, dupa cateva zambete ce mi se adreseaza. Merg voios, pasind cu incredere.
Ajung. Salut. Rad. Privesc. Observ. Iau notite. Interpretez. Inteleg. Ascult. Vorbesc. Sunt aplaudat. Plec.
Am o aura si sunt multumit de ceea ce am realizat azi. Am impartit zambete si am primit zambete, am primit aplauze si am aplaudat.
Deschid usa, o salut pe mama, mananc. Ma asez in pat, citesc putin, sting lumina, inchid ochii si ma bucur. Azi am reusit sa fiu nemuritor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu