Like pe facebook!

joi, 17 decembrie 2015

Craciun nou, cadouri noi...de la Coolpad

Se spune ca „un nou Craciun vine cu noi cadouri”. Nimic mai adevarat. Mosul isi pregateste singur sacul, dar trebuie sa ii si scrii ce sa-ti aduca. Anul acesta mi-am dorit sa incerc o noua abordare de scrisoare, cu un nou brand. Mai exact, i-am cerut Mosului un telefon Coolpad, brand nou sosit pe piata telefoanelor mobile din Romania. Asadar si prin urmare de Craciunul asta totul trebuie sa fie nou.
M-a atras la el un detaliu interesant. Procesorul quad core de 1GHz. Mic si neperformant, aparent, insa cliseica vorba „aparente insala” este intru totul adevarata in situatia de fata. Ceea ce il face special este ca tehnologia abordata pentru acest procesor e de 64 de biti, iar pentru cunoscatori este vorba despre Snapdragon 410 MSM8916.
Ecranul este, de asemenea, generos, imaginile vazandu-se foarte bine in cei 4,7 inch, la
o calitate foarte buna.
RAM nu are mai mult decat ii trebuie, adica 1 Gb, iar memoria interna este de 8 Gb. Daca ti se pare insuficienta, afla ca o poti extinde cu un card micro SD de pana la 32 Gb.
Dar hai sa nu ne oprim aici si sa vorbim si despre camera de 8 Mp. Megapixeli reali, nu altfel. Cat are pe hartie, atat are si in realitate, ce sa ne mai tocmim. Ba mai mult, camera frontala are 5 Mp si promite niste selfie-uri de invidiat, acum, in toiul sarbatorilor.
Nu mai incape vorba, il vreau si gata. Face poze bune, se misca repede in aplicatii si are un ecran generos, iar bateria, uiti sa o mai incarci ca tine mult! Nimic mai simplu. CoolpadRomania a venit cu o solutie excelenta pentru iubitorii de gadgeturi si a adus performanta la un pret foarte accesibil. Asa ca, Mosul nu va trebui sa scoata prea multi bani din buzunar anul acesta. CoolpadPorto este cadoul ideal de primit sau chiar si de oferit. Asta daca te lasa inima sa dai din mana o asemenea minunatie. 
Despre design nu v-am vorbit, insa cred ca fotografiile spun totul. Iar daca te intrebi unde il poti gasi, e simplu. Acest smartphone Coolpad Porto e in stoc la Mediagalaxy si Extreme Digital.
Asadar, Mos Craciun, ce spui? Imi aduci si mie unul? Ca doar am fost cuminte tot anul. Iti las mai jos si un review, daca inca nu esti sigur de calitatile lui Coolpad Porto.
Sper ca l-am convins pe Mos ca smartphone-ul chiar isi merita banii. Nu m-ar mira daca si-ar cumpara si el unul...dar, daca il va pastra pe al meu?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu