Like pe facebook!

miercuri, 9 decembrie 2015

Da linistea mai tare!

Galagie. Galagie peste tot. In ultimul timp simt ca nici gandurile nu mi le mai aud. Acasa e galagie de la vecinul, drumul pana la facultate il petrec in zgomotul imperturbabil al stra-stra-bunicului autobuzelor care inca circula pe traseele noastre, iar la facultate, nici nu mai incape vorba.
Parca as vrea sa am un buton pe care sa apas si totul sa se opreasca din trancanit si doar linistea sa imi gadile urechile. Eh, dar ce sa crezi, nu exista un asemenea buton. Google nu stie de el
, deci nu exista!
Si totusi, in incercarea mea nestingherita de a da linistea mai tare am descoperit un site care, cel mai probabil, imi va deveni cel mai bun prieten. Cu atat mai bine cu cat unul dintre motto-uri este „Cere o demonstratie”. Probabil deja ati ghicit ca este vorba despre BOSE Romania si ale lor produse exceptionale cand vine vorba de redarea sunetului de calitate.
Dar oare cum vor opri produsele lor zgomotul care ma inconjoara? Cu siguranta nu-l vor opri, insa castile Quiet Comfort 25 compatibil Android sigur imi vor oferi clipe in care pot anula zgomotul exterior si imi pot asculta gandurile, impletite cu muzica de calitate. Cred ca aceste casti de anulare a zgomotului mi s-ar potrivi extraordinar. Parca ma si vad stand in autobuz cu ele pe urechi fara sa mai fiu deranjat de urletele batranului motor diesel.
Asa ca, BOSE Romania, pot avea aceste casti macar pentru o demonstratie?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu