Like pe facebook!

luni, 7 decembrie 2015

Scutecila te ajuta cu un cadou inspirat

Cred ca a trecut mai bine de un an de cand nu i-am mai vazut. Ei, si ce sa crezi, de data asta vor veni mai multi. Unchiul, matusa, verisorul si... supriza, noua verisoara. Am vazut-o doar in poze, insa deja sunt indragostiti de ochii ei albastri si de fata ei rotunda si grasunica.
Vor ajunge in cateva zile si inca ma gandesc la un cadou care sa o incante. Totusi, este micuta, nu cred ca se poate bucura ea, mai degraba parintii vor fi incantati. Jucarii? E prea mica. Suzeta? Prea clasic. Eu vreau sa se bucure ea, nu parintii! Mmm, dar daca impac pe toata lumea cu un cadou foarte util? Util, dar cat de util si unde il gasesc acest cadou util?
Hmmm, dar cred ca stiu ce ar merge perfect. Am vazut recent la o mamica prin parc un port-bebe foarte interesant. Ea se misca in voie, copilul parea ca nu este incomodat. Clar, asta voi cumpara si eu! Dar de unde?
Scotocesc internetul cu o hotarare de nedescris in cautarea cadoului mult ravnit cu care sigur voi face senzatie.
Sunt convins ca toti se vor grabi sa ii cumpere hainute sau jucarii, insa eu vreau sa fiu original. Vad mai multe produse pe diferite site-uri, insa nimic nu ma incanta suficient. In cele din urma il gasesc pe Scutecila.ro. Este un port-bebe Manduca, iar varianta Navy Blue se asorteaza perfect cu ochii ei.
Super, transportul este GRATUIT, iar pe langa asta mai primesc si un cadou. Ba mai mult, il poate folosi pana la 4-5 ani. Oricum nu cred ca vor mai veni in tara mai devreme de atunci, deci lucrurile s-au asezat perfect.
Si totusi, cred ca, pana isi vor lua din nou zborul spre „tarile calde” il voi folosi eu, cat timp imi voi plimba verisoara peste tot. Cred ca cea mai mare nevoie eu o aveam de asa ceva, iar asta pentru ca ( si sper sa tineti secret) nu stiu sa tin un copil in brate!

Shhh, ramane intre noi! 
P.S.: Cred ca eu asa il voi folosi! ---->>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu