Like pe facebook!

marți, 8 decembrie 2015

Prin ochii altcuiva

"Prin ochii altcuiva". Asa se va numi campania despre care va anuntam acum cateva zile ca va incepe. Sper ca, prin ceea ce va cuprinde, sa aduca zambete pe fata celor vizati. 
Ideea s-a nascut in urma unor discutii pe care le-am avut cu diverse persoane. Una dintre ele m-a rugat sa scriu ceva ca si cum as privi prin ochii ei. Dupa ce am scris am realizat cat de diferiti suntem unii fata de ceilalti, dar si cat de mult ne asemanam. Fiecare inseamna ceva pentru altcineva. Mereu ne plangem ca nu suntem intelesi de cei la care tinem, de profesori, ba chiar de controlorul care ne prinde fata bilet si ne amendeaza. Vina le apartine mereu celorlalti, nu si noua. 
Dar poate, daca ne-am pune in pielea "altcuiva" am intelege mai bine. Daca am fi putin mai empatici poate ne-ar fi mai usor. 
Asadar, in seara aceasta incep postarile din cadrul campaniei "Prin ochii altcuiva". Voi incerca sa privesc prin ochii celor pe care ii cunosc, mai mult sau mai putin. Stay tuned, you could be you! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu