Like pe facebook!

sâmbătă, 12 decembrie 2015

Prin ochii femeii pe care am dezamagit-o


Am plans pentru el. De fapt, nu pentru el, ci din cauza lui. Mi-au sfasiat obrajii picaturi de lava, iar fiecare cuvant imi apasa pe timpan, gata sa il perforeze si sa ajunga in cele mai intunecate ecouri ale mele. Mainile imi tremura, iar dependenta de singuratatea lui m-a facut sa intru in sevraj.
Pieptul imi tresarea, dar nu de fericire. Inima mea nu mai batea datorita lui, nu mai batea deloc. Atunci cand imi spunea ca e nefericit alaturi de mine era ca si cum ar fi infipt
un cui in sufletul meu si l-ar fi atarnat in Iad.
De ce nu a inteles ca il iubeam si ca tot ce imi doream era sa fim fericiti?...si inca imi doresc! De ce nu a crezut in mine si in dragostea mea, iar parca tot ceea ce ii spuneam era de prisos? De ce nu au contat nici mangaierile, nici alinarile, nici sarutarile pe frunte? Unde sunt acum toate clipele in care ma trezeam goala si adormeam invelita de privirea lui? Unde sunt noptile de dragoste dintre noi si golurile din stomac? Cine a lasat sa se intample toate astea? Cine l-a lasat sa nu mai mai iubeasca? Eu nu! Si totusi...
As vrea sa tip, sa urlu si sa ma zbat, insa nu mai am nici voce, iar muschii s-au atrofiat de durerea pe care a lasat-o cand a plecat...sau cand am plecat. Pasii lui se indepartau direct proportional cu viteza cu care sangele meu tasnea prin venele uscate. Zambetul lui era cuprins de un soi de umbra putreda, care parca ii sorbea fiecare particula de fericire de pe chip.
E greu! E greu si o sa continue sa fie cu fiecare minut in care nu il am langa mine si cu fiecare respiratie care nu-si mai gaseste locul in plamani. Soarele ma ocoleste si el, neindrazind sa lumineze neputinta ce s-a asternut asupra mea.

As vrea sa-l sun si sa ii spun cat imi lipseste...cat de frumos a fost...cat de frumos va fi daca s-ar intoarce. Mana are propria ei constiinta, iar din reflex formeaza numarul lui. Aceeasi voce imi raspunde cu un „Alo” sec...aceeasi mana inchide telefonul fara ca macar sa fi zis ceva... „Prostule, da-mi inima inapoi! Nu ai stiut ce sa faci cu ea! Sa vii sa-ti iei pijamaua de la mine si totodata sa-ti strangi si toate amintirile. Sa nu uiti crema de par si nici mirosul specific de barbat pe care l-am adorat. Aa, si inca ceva... Adio!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu