Like pe facebook!

sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Ganduri de multumire

Am luat o pauza neanuntata din a mai posta e blog, insa anul acesta vreau sa il incep cu o postare care nu ma vizeaza pe mine, ci pe voi.
Cu ganduri de multumire vreau sa incep acest an asa ca vreau sa va multumesc celor care ati intrat macar o data pe blog si ati apreciat pozitiv sau negativ ceea ce ati gasit aici. Datorita voua am inteles ce trebuie scris, ce nu trebuie scris si incep sa pricep care este publicul caruia ma adresez. Totodata, vreau sa va multumesc si voua, celor care nu ati intrat si celor care nu veti
intra. Chiar daca voi nu veti vedea aceasta postare, datorita voua voi depune un efort mai mare pentru a reusi cumva sa atrag aici si mai multi cititori.
Si nu, aceasta nu este o postare in care le multumesc prietenilor, familiei si tuturor celor care m-au sustinut. Vreau doar sa va aduc sincere aprecieri celor care m-ati ajutat sa scriu in continuare. Vreau sa le multumesc si pe aceasta cale celor care au acceptat sa faca parte din campania „Prin ochii altcuiva” si vreau sa fac asta si in avans pentru cei despre care urmeaza sa scriu.
Un mare multumesc vreau sa le spun si celor care au apreciat fie prin like, fie prin comentariu la postare sau privat, primul volum de poezii pe care l-am scos. Ati contribuit si voi la bucuria pe care am simtit-o cand mi-am vazut numele pe coperta. Sper sa am sansa, in curand, sa il si lansez oficial si mi-as dori ca multi dintre voi sa fiti prezenti.
As aprecia daca, cei care aruncati un ochi peste postarile mele sa fiti putini mai duri, mai critici si sa imi oferiti feedback-uri sincere si oneste. Nu va cunosc pe fiecare in parte, cu multi poate nu m-am vazut niciodata, insa mi-ar placea sa schimbam cateva vorbe si sa bem o cafea, fie ea si virtuala.

Cu ganduri de multumire am vrut sa incep si vreau sa continui anul acesta. Sper ca 2016 sa culeaga roadele lui 2015 si sa produca altele noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu