Like pe facebook!

marți, 7 iulie 2015

Prima postare

Salutare! 

Cred că prima postare ar trebui să fie dedicată motivului pentru care mă (re)apuc de blogging. Am de ceva vreme asta în mine, însă nu mi-am găsit timp suficient până acum. Da, știu, sunt doar scuze, însă asta nu mai contează. Ideea principală este că simt nevoia să împărtășesc anumite lucruri și cu alții și, cred eu, că aceasta este cea mai bună cale.

Simt că blogul îmi dă libertatea să scriu cum vreau eu, cu ce cuvinte vreau eu și să mai fac și câte o greșeală gramaticală, din când în când, dacă nu sunt atent. 

Nu o să dezvăluiesc dacă toate postările vor fi sau nu adevărate, vă voi lăsa pe voi să vă dati singuri seama de asta. Cert este că îmi voi folosi, atunci când voi considera, imaginația.

Voi încerca să scriu cât de des posibil.

Nu cred că are rost să mai lungim vorba așa că, stay tunned.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu