Like pe facebook!

miercuri, 22 iulie 2015

Sauna..pe gratis!!!

Salutare!
Stiu ca ziceam la inceput ca vreau sa scriu destul de des, dar na, mai ia lumea si concediu:))). Da, am plecat la mare, unde altundeva?
M-am intors de ceva vreme si nu ca nu as fi avut ce sa scriu pe blog, insa am venit atat de deconectat inca imi era greu sa scriu pana si la serviciu, dar sa mai deschid si blogul. In fine, revin acum, asa ca
se poate considera ca nu am plecat:)).
Voi scrie despre ce altceva decat...despre caldura... ca sa nu fac eu nota discordanta fata de ceilalti care vorbesc doar despre asta ( de parca noi nu am simti pe propria piele ca e cald). Ideea e ca vreau sa prezint o intamplare de astazi care mai ca m-a dus la lesin.
Este vorba de 3 ( trei) indivizi, care sunt platiti din banii mei si care au oferit GRATIS la vreo 40 de oameni o portie de sauna. Cum asa?
Este vorba de 3 politisti de la rutiera, tineri si inarmati cu litera legii (daca or sti ce e aia lege). 
Au oprit microbuzul cu care fac naveta zilnic pentru a ajunge la lucru. M-am gandit ca e vorba de un control de rutina in care soferul prezinta actele si plecam mai departe in maxim 10 minute. Dar astea 10 minute s-au transformat in 40, timp in care cele trei organe ale legii stateau bine-mersi in masina si scriau...probabil procesul verbal. 
Oamenii deja incepusera sa se agite si, usor, usor, coborau din autobuz pentru ca le era foarte cald, mai sa lesine cateva femei.
In cele din urma am reusit sa plecam cu autobuzul de acolo, insa asta dupa ce vreo 2 de persoane au facut scandal si au tipat la politisti cum ca e prea cald sa ne tina asa. 
Cu o nonsalanta de nedescris si zambind pe sub mustati de parca noi am fi fost doar niste caini care scot limba de caldura si nicidecum oameni, cei trei politai i-au dat soferului actele si am reusit sa plecam.Uitandu-ma in urma la ei, i-am vazut pe cei trei oameni ai legii cum incepusera sa rada...probabil de noi, prostii care am suportat caldura de la ora 2 jumate intr-un autobuz cu 40 de persoane.
Dar ce sa zici, ca nu mai ai ce. Te urci si pleci, sperand ca intr-o zi lururile se vor schimba...sau macar atitudinea.
Stay tuned!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu