Like pe facebook!

sâmbătă, 27 februarie 2016

Sa inceapa SuperBlog 2016!


Am intrat intamplator pe site-ul http://super-blog.eu/ sa vad daca s-a mai anuntat ceva despre concurs si, ce sa vezi, inscrierile au inceput mai devreme ca de obicei, asa ca, tin sa va anunt ca ma inscriu si eu. 
Am mai participat acum...2 ani, insa nu am reusit sa duc pana la capat competitia, insa, anul asta, vin cu mai multa ambitie si mai multa motivatie ca, indiferent de punctajele pe care le primesc, sa incerc sa termin competitia. 
Asadar, sport la scris tuturor! 

4 comentarii:

  1. Say what? Ai mai participat acum doi ani? Adica in primavara 2014? Inseamna ca fusesi "acolo" atunci cand am castigat eu? :))

    Nu ma lua in seama, asta nu e despre mine. Ma bucur ca te-ai reinscris! Succes si ne vedem in aprilie, la Gala! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt sigur ca in primavara, parca in toamna incercasem :D. Oricum, tin minte ca am intrat pe blogul tau in perioada aia, ca sa vad cam care e treaba cu concursul asta, ca doar erai castigatoarea :))). O sa incerc sa ajung la Gala :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii si nu m-ai felicitat? :)) Daca vei castiga tu acum, nici eu nu te voi felicita! :))

      Ștergere
  3. Nu tin minte sa fi facut asta :))))

    RăspundețiȘtergere