Like pe facebook!

miercuri, 17 februarie 2016

Teatrul înseamnă viaţă!

Da, exact aşa cum citeşti: Teatrul înseamnă viaţă! Sau cel puţin aşa mi-a spus mie o actriţă, atunci când am avut nesăbuinţa să o întreb ce înseamnă teatrul şi cum s-ar putea el defini. Recunosc, am fost mulţumit, jenat şi uimit în acelaşi timp de răspuns. Mereu mi-a plăcut teatrul, am cochetat cu el, am îndrăzneala de a scrie o piesă de teatru care e aproape pe terminate, însă niciodată nu am stat atât de aproape de un actor pe care am putut să îl întreb orice.
Geni Macsim este actriţa care a interpretat în faţa noastră nu o poezie, nu o fabulă sau vreun monolog, ci pur şi simplu şi-a interpretat propriul rol. Geni Macsim în pielea, ghici a cui? A lui Geni Macsim! Ne-a vorbit despre debutul sau în actorie, despre cum s-a hotărât să dea la teatru şi perioada de studenție. S-a confesat în faţa noastră şi s-a dezbrăcat de inhibiţii, iar pentru prima oară am putut vedea omul din spatele unui actor. Au avut loc confesiuni și rememorări ale întâmplărilor cu actorii și regizorii și povestiri din culisele spectacolelor. Ne-a vorbit despre cum a purtat costumul Evei într-un spectacol şi cum aflase despre
asta cu doar 30 de minute înainte, însă, nu a avut nicio reţinere, despre cum, mama sa, a convins-o printr-un joc psihologic să dea și a treia oară la facultatea de teatru, spunându-i că alternativa sa ar fi aceea de a spăla zilnic șalopeta bărbatului său care, cel mai probabil, va lucra în mina.
Întâlnirea asta frumoasă a avut loc la sala “Ia te ui!”, unde s-au strâns vreo 20 de oameni care participau activ la discuţie şi puneau întrebări curioase, în încercarea de a cunoaşte omul şi nu actorul.
P.S.: „Actorul e un animal ciudat!”
P.P.S. : Doamna Geni Macsim, vă rog să nu uitați că ne-ați promis pizza! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu