Like pe facebook!

luni, 9 noiembrie 2015

Ganduri de dimineata

Nici nu stiu daca e devreme sau tarziu. Ma trezesc greu si merg sa-mi spal fata de razele violente ale lui noiembrie. Ciudat, soarele parca tipa la mine azi. 
Deschid fereastra si las galagia de pe Ispirescu sa-mi patrunda in camera si sa-mi umple peretii. Trag
in piept mirosul inca rece al diminetii, imbibat cu noxe si zgomotul claxoanelor a celor ce probabil au dormit mai prost decat mine. 
Imi fac un ceai, negru si pun il el doua lingurite de miere. Il sorb in timp ce mai arunc un ochi peste stirile cu care facebook-ul ma bombardeaza in fiecare clipa. 
Vine si colegul de camera, schimbam doua vorbe si apoi da drumul la muzica in timp ce lucreaza la un proiect. Nu ma regasesc in totalitate in versuri, insa ascult cu placere in timp ce mananc. 
Ma imbrac in graba si cobor scarile. Ajung in statie, dar hotarasc sa merg pe jos pana la facultate pentru a-mi mai limpezi gandurile. Merg parca teleghidat si urc pana la ultimul etaj, aproape obosit. Soarele bate si aici cu putere in fereastra din tavan. Imi place. Schimb cateva zambete cu o colega cu care mereu m-am inteles bine si ma asez la un loc de ea. Intra si profa si incepe sa vorbeasca si incerc sa o ascult si sa urmaresc, insa nu am cursul si imi e destul de greu. Imi scot telefonul si incep sa tastez cu putere in el, mai ridicand din cand in cand privirea si mai dialogand fie cu profesoara, fie cu un coleg care sta in fata. Ascult pasiv, concentrandu-ma in acelasi timp si pe ceea ce vreau sa scriu. 
Mai e o ora din curs care deja incepe sa-mi apese tamplele. Pana deseara mai e si mai mult. Soarele da sa intre si el in nori. Inchei si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu