Like pe facebook!

joi, 26 noiembrie 2015

Cine sunt eu?




Aceasta postare nu este de azi. Este scrisa pe 4 decembrie, 2011. S-au schimbat foarte multe lucruri de atunci si pana acum, insa "compunerea" pentru ora de latina ramane autentica.


Cred ca cel mai greu lucru de pe lumea asta este acela de a te cunoaste pe tine. Si cu toate astea, eu cine sunt? As putea incepe prin a spune ca sunt o fiinta rationala, o fiinta cu sentimente, fapt ce m-ar deosebi de celelalte animale, pentru ca si omul in esenta este un animal. Metaforic as putea

spune ca sunt un fir de praf in desertul lumii, o micuta stea din intregul univers, o mica adiere de vant intr-o zi furtunoasa, un gand pierdut in mintea timpului etern, surasul de pe buze al cuiva. Sunt de fapt un lucru atat de marunt in toata aceasta lume, atat de mare si atat de neinteleasa. As tinde sa spun ca sunt neinsemnat pentru acest nemarginit univers, dar ma opresc fiindca fiecare lucru are randuiala lui. Poate ca pentru univers nu as insemna nimic, dar sunt absolut sigur ca eu, prin natura mea, sunt centrul universului cuiva, asa cum si altii reprezinta pentru mine intreaga lume.

In plus, m-as putea defini ca un tip care iubeste viata. Imi place sa-mi traiesc viata din plin, in felul meu de altfel. Imi place dreptatea, iar atunci cand se produce contrariul, lupt pana la capat sa rezolv situatia. Sunt mai sensibil, dar in general nu ma afecteaza ceea ce spun ceilalti. Incerc sa gandesc pozitiv pentru a atrage catre mine numai lucruri bune, dar nu mereu reusesc. Pun suflet mereu in ceea ce imi place, iar lucrurile in care pun un strop de pasiune ies mereu asa cum imi doresc(cu destul de multa munca, fiindca sunt un tip perfectionist).

Se spune ca suntem ceea ce gandim, dar am atat de multe ganduri incat nu ma pot defini cu ajutorul lor. Cu toate ca atunci cand eram mic imi doream sa fiu “superman” sau vreun personaj din desene animate cu superputeri, acum pot sa spun ca sunt multumit cu firea mea, cu felul meu, cu aspectul meu. Nu ma deranjeaza nimic din ceea ce sunt. Consider ca sunt impacat cu mine, intr-o mare proportie si ma simt foarte bine asa cum sunt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu