Like pe facebook!

joi, 10 martie 2016

Diego România te îndeamnă să amenajezi creativ

Mă tot gândesc să îmi reamenajez locuinţa, să fac un spaţiu mai creativ numai pentru mine. Voi începe, desigur, cu camera mea, pentru că acolo este locul unde îmi gasesc inspirația și liniștea, iar prietenii care vin in vizită știu despre ce vorbesc. 
 De câteva zile tot caut pe net idei noi pe care aş vrea să le îmbin cu ale mele şi să-mi fac un spaţiu frumos pentru că simt că o reamenajare mi-ar fi prielnică.

În cele din urmă, după lungi căutări am găsit ceva ce, cred eu, mi s-ar potrivi perfect (vezi foto stânga). Spun asta pentru că patul deja începe să scârţâie, iar înlocuirea lui m-ar costa destul de mult. Aşa că, am găsit o soluţie care îmbină aspectul plăcut cu utilul de care eu am nevoie. Voi folosi doar salteaua, iar cum camera are încălzire prin pardoseală, cu siguranţă nu voi simţi frigul.
Mereu mi-au plăcut pereţii negri şi nu pentru că aş fi depresiv, ci pur şi simplu mi-au părut intresanţi. Sigur că, după cum vedeţi şi în fotografie, i-aş desena eu cumva. Probabil aş rămâne tot la ideea unor păsări, simbol al libertății. 
Unul dintre pereţi, cel din fața „patului”, de preferat, aş vrea să fie 3d. Mi-ar plăcea să arate cam ca acesta, însă o nuanţă ceva mai închisă. Aş mai vrea și un tavan care să fie desenat în forma unei table de şah. Mereu mi-a plăcut şahul, ba mai mult, am fost chiar campion pe judeţ la vârsta de 8 ani.

Ca şi pardoseală aş folosi parchet laminat. Dă o notă mai elegantă şi s-ar asorta şi cu „blănile” din care patul este confecţionat. 

Peste parchet aş vrea să pun un covor, dar nu orice fel de covor, ci unul modern şi destul de colorat. Să facă notă discordantă pereţilor întunecaţi şi să dea un aer creativ, că despre asta tot vorbesc încă de la începutul articolului. Am văzut că cei de la Diego au covoare moderne foarte frumoase, pe care le livrează acasă la un preţ foarte avantajos. Sigur că, astea sunt doar ideile mele, însă voi întreba şi specialiştii Diego ce părere au pentru că ei oferă consiliera profesională în ceea ce priveşte designul interior şi alegerea celor mai bune soluţii pentru căminul perfect.
Se spune că O cameră fără cărţi este ca un corp fără suflet”. Nimic mai adevărat. Iar tocmai din acest motiv aş vrea ca pe peretele din dreapta să amplasez un raft cu cărţi ceva mai ingenios. Ca să înţelegeţi mai bine, uita-ți-vă la poza din stânga. Este un model de raft pentru cărţi care eu cred că s-ar potrivi perfect camerei mele.
Draperiile aş vrea să fie în tonul parchetului, pentru că lumina să aibă curajul să pătrundă în cameră chiar şi când ele vor fi trase. Biroul pe care îl am se încadrează perfect în decor, aşa că nu îl voi schimba, ci doar îl voi muta în colţul din stânga.
O singură modificare mai vreau să fac şi anume, voi înlocui lustra cu una care mie îmi place foarte mult. Iar pentru asta va trebui să folosesc roata de la bicicletă.
Ei, bine, mă apuc de treabă. Vă invit pe la mine când e gata, ca să vedeţi cum a ieşit.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu