Like pe facebook!

luni, 14 martie 2016

Secretul frumuseții tale...


Cum pot să spun despre tine că nu eşti frumoasă? Cum aş putea să-ţi vorbesc ţie despre secretul frumuseţii? Ar fi absurd, nu-i aşa? E ca şi cum m-aş uita la soare şi i-aş spune că nu luminează cum trebuie ori lunii să-i spun că nu ştie cum să cheme marea. Cum aş îndrăzni? Să-ţi zic ţie vreodată, fie şi măcar să gândesc, faptul că nu eşti frumoasă?!
Tu chiar crezi că eu văd ridurile alea de pe fruntea ta, pe care, din când în când, încerci să le mai domolești cu creme antirid sau cu cine ştie ce altă loţiune? Ştiu, eşti femeie şi mereu vrei să arăţi bine, dar tu crezi că pe mine mă interesează ?

Nu mă înţelege greşit, dar în lumea asta, pentru mine, tu eşti cea mai frumoasă! Şi nu pentru că se spune că la noi în ţară s-a vărsat borcanul cu frumuseţe, iar tu ai fi doar o româncă frumoasă. Eşti frumoasă pentru că știi să îți porți cu demnitate fiecare urmă a timpului care și-a lăsat amprenta asupra ta. Ești frumoasă pentru că spiritul tău este încă tânar, că inima ta bate mereu ca la 20 de ani. Dar adevărata ta frumuseţe se măsoară altfel, nu este la vedere.  
Aud mulţi spunând că frumuseţea e trecătoare. Poate fi trecătoare, dar tu nu eşti. Pentru mine eşti veşnică! Şi vei rămâne. Tu ai un farmec al tău. Te văd minunată, zi de zi!
Eşti prima fiinţă pe care am văzut-o când am deschis ochii, mamă! Cum aş putea să spun că nu eşti frumoasă? Cum aş îndrăzni vreodată să mă gândesc la tine altfel decât ca la o femeie frumoasă? Și știu că folosind produsele celor de la Farmec ești pe mâini bune. Frumusețea ta exterioară este în mâinile cui trebuie.
Frumuseţea lucrurilor există în sufletul celui care le admiră”, spune un proverb, iar dacă vreodată te vei îndoi de frumuseţea ta, să o cauţi, mamă, în sufletul meu! Tot în sufletul meu se ascund şi anii care au trecut peste tine şi pe care, necondiţionat, mi i-ai dăruit. De iubire nici nu mai încape vorbă.
Ştiu că atunci când foloseşti laptele demachiant nu este doar pentru a-ţi înlătura machiajul. Îţi alină ochii de suferinţe şi doar aşa mai poţi să plângi, fără să te văd. Ştiu c-ai plâns pentru mine, mamă! Aş vrea să-ţi sărut mâinile pline de bătături pentru asta, bătăturile pe care o cremă hidratantă le-ar mai putea alina.
Mamă, secretul frumuseţii tale stă în inima ta care emană bunătate și candoare, iar pentru asta meriți tot ce e mai bun! Meriți să fii îngrijită de profesioniști și cu produse de calitate așa cum sunt cele de la Gerovital Plant.

Cei ce le-au conceput știu cel mai bine ce înseamnă frumusețea româncelor și a femeilor de pretutindeni și o prețuiesc așa cum se cuvine, iar pentru că în curând vine ziua ta, vreau să îți dăruiesc un lapte demachiant și o cremă nutritivă multivitaminizantă. Despre lapte am vorbit puțin mai devreme, iar crema cred va avea grijă de fața ta așa cum ai avut tu grijă de mine când eram mic.

Mamă, secretul frumuseții tale stă în inima ta!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!

                                                                          


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu